Meny

FAQ

Hvordan virker det?

Du kan bestille enten på nettstedet DINEHOME.no eller ved å bruke DINEHOME-appen eller ved å bruke enkelte restaurantens egen hjemmeside. Bare skriv in din addresse for å finne alle de flotte restaurantene som lever i ditt område, velg maten din og legg inn bestillingen din.

Når restauranten mottar bestillingen, forbereder de maten og pakker den forsiktig. Når den er klar til utlevering, vil en sjåfør plukke den opp og kjøre den til deg. 

Hvis du vil være super-organisert, kan du også bestille opptil 10 dager på forhånd med en planlagt levering.

 

Hvilke typer restauranter er oppført på DINEHOME?

Vi tilbyr et høyverdig og variert utvalg av restauranter i ditt nærområde. Dette kan variere fra en topp Italiensk restaurant i nabolaget til en anerkjent nasjonal burgerkjede. Det eneste du ikke finner på DINEHOME er lavkvalitets takeaway-restauranter. Vi leverer hver dag fra morgen til sent på kvelden/ natt, og alle restauranter vil ha forskjellige åpningstider.

 

Hvilke tider kan jeg bestille for?

Vi leverer hver dag fra morgen til sent på kvelden, og alle restaurantene vil ha forskjellige åpningstider. Gå til hjemmesiden eller appen for å se hvilke restauranter som er tilgjengelige i ditt område.

 

Hvordan leveres maten til meg?

Når du har bestilt bestillingen, sendes den direkte til restauranten, der lages den og pakkes delikat inn og pent inn. Når det er klart, vil en av våres sjåfører plukke opp bestillingen din og kjøre den til leveringsadressen.

 

Hvorfor godtar ikke DINEHOME Kontanter?

Vi tar bare kortbetalinger og VIPPS fordi det forenkler hele kjøps prosessen, samt at det skaper et tryggere arbeidsmiljø for våre sjåfører også. Tips kan du fortsatt gi direkte til sjåføren i kontanter.

 

Må jeg gi tips?

Enten du tipser eller ikke, det er helt opp til deg. Tips kan du også gi direkte til sjåføren.

 

Er det en minimumsordre?

Nei, DINEHOME har ikke minimumsordre på bestiller fra våre restauranter.

 

Hvordan innløser jeg en kupongkode?

Hvis du har en kupongkode, kan du innløse den inn på DINEHOME nettsted eller app

 

Har DINEHOME samme pris som restauranten?

Ja, vi oppfordrer restauranter til alltid å bruke samme pris. Prissettingen for hvert menyelement vises tydelig på DINEHOME. Hvis du har spørsmål om menyprising, vennligst kontakt restauranten direkte.

 

Kan jeg bestille på forhånd?

Ja! Du kan planlegge dine bestillinger ved å legge inn dato og klokkeslett du ønsker. Ønsker du faste dager og tider kan dette også ordnes.

 

Kan jeg samle flere bestillinger fra flere restauranter?

Dessverre tilbyr vi for øyeblikket ikke samling av bestillinger. Gå til DINEHOME for å se hvilke restauranter som er tilgjengelige for levering i ditt område.

 

Hvordan pakkes maten?

Emballasje avhenger alltid av hvilken type mat og restaurant du bestiller fra. Restauranten tar godt vare på maten ved å pakke den korrekt i henhold til at maten skal holde riktig temperatur lengst mulig.

Har du har forslag til emballasje eller utseende av maten din når den er levert, vennligst kontakt oss på support@dinehome.no, og vi sender din tilbakemelding til restauranten.

 

Spørsmål om min bestilling

Hva om noe er galt med bestillingen min?

DINEHOME har et dedikert team som følger din bestilling, fra det øyeblikket du legger inn en bestillingen helt til den kommer frem til deg.

Men vi forstår at noen ganger kan ting gå galt. Hvis dette er tilfelle, kan du ringe oss på telefon og snakke med vårt kundeserviceteamet og rapportere eventuelle problemer.

Du kan også kontakte oss på support@dinehome.no

 

Hva om jeg vil legge til noe i bestillingen min?

Du kan kontakte vårt kundeserviceteam tlf 452 888 00 og vi vil gjøre vårt beste for å sikre at du får alle elementene du vil ha lagt til i din bestilling.

 

Hva om bestillingen min er sen?

Noen ganger kan ting utenom sjåførens kontroll føre til forsinkelse. Du kan se på våres leverings app hvor din bestilling er under transport. Vårt team vil jobbe for å få din bestilling frem til deg så raskt som mulig.

 

Hva om jeg ikke i nærheten når sjåføren kommer?

Hvis du tror at du ikke vil være på leveringsadressen i tide for å motta bestillingen, vennligst gi oss beskjed ved å ringe 452 888 00.

Våre sjåfører vil alltid prøve å ringe deg hvis det er et problem når de når leveringsadressen din. Hvis de ikke kan kontakte deg, vil vårt kundeserviceteam forsøke å nå deg via telefon og e-post.

Hvis vi ikke får kontakt med deg og sjåføren ikke klarer å levere bestillingen, vil sjåføren vente i opptil 10 minutter før de returnerer. I dette tilfellet blir du fortsatt belastet for bestillingen din. Sjåføren vil kunne dokumentere at han/ hun har vært på leveringsadressen. For å unngå at dette skjer, er det alltid en god ide å dobbeltsjekke kontakt- og adressedetaljer.

 

Litt annet?

Hva om jeg har allergier?

Hvis du har spesifikke allergier og er bekymret for noen på menyen, vennligst sjekk allergener på menyen godt, eller kontakt restauranten direkte.

 

Når kommer vi til ditt område?

DINEHOME utvider raskt og vil forhåpentligvis jobbe med restauranter i nærheten av deg snart!

Kjenner du til noen restauranter som du mener børe være med hos oss, send oss ett tips eller be restauranten om å ta kontakt snarest.

 

Leverer DINEHOME catering?

Ja, ta kontakt med oss på support@dinehome.no så skal vi hjelpe deg videre, eller ring oss på 452 888 00.

 

Tilbyr DINEHOME firma avtaler?

Ja, vi har et dedikert team som vil være mer enn glade for å hjelpe deg med å sette opp en konto slik at du kan få frokoster, lunsjer, middager, overtidsmat eller catering. Ta kontakt med oss på firma@dinehome.no